#11 the best movies


Cześć! 
Gotowi na ostatni tydzień wakacji ?
---
Pewnie teraz możemy zastanowić się, czy wykorzystaliśmy ten czas dobrze, czy zrobiliśmy wszystko co sobie zaplanowaliśmy. Osobiście mam lekki niedosyt. Zawsze zostanie mi kilka odcinków serialu, albo kilka książek do przeczytania. Jednak to nie koniec świata.
Dziś przygotowałam dla Was kilka filmów, które ostatnio pooglądałam, i które możecie pooglądać, aby umilić sobie ostatnie dni wolnego. Nie każda pozycja to najnowszy hit kinowy, ale warto czasem pooglądać coś zwykłego i luźnego dla relaksu. W większości będą to młodzieżówki, o których na pewno słyszeliście. "The best movies", ponieważ jak dla mnie są jak najbardziej odpowiednie na ten czas.


---

#1 Love, Simon


Film opowiada o Simonie, który jest gejem. Siedemnastolatek boi się komukolwiek do tego przyznać. Pewnego razu zaczyna korespondować z tajemniczym Blue, który jest taki jak on.



#2 Między nami kosmos


Gardner urodził się na Marsie. Chce polecieć na Ziemię, aby spotkać na żywo pewną dziewczyną.



#3 W blasku nocy


Katie od dzieciństwa cierpi na rzadką chorobę genetyczną. Nie może wychodzić na zewnątrz, ponieważ promienie Słońca mogą ją zabić. Pewnego dnia poznaje osobiście chłopaka, który od 
zawsze się jej podobał. 



#4 Umysł w ogniu


"Pewnego dnia Susannah obudziła się w szpitalnym pokoju, przywiązana do łóżka i pilnowana, niezdolna mówić i poruszać się. Jej kartoteka medyczna obejmowała miesiąc – z którego kobieta absolutnie nic nie pamiętała. Zaledwie kilka tygodni wcześniej  była zdrowa i szczęśliwie zakochana, do tego stała u progu błyskotliwej kariery dziennikarskiej."



#5 Kissing booth


" Elle Evans od zawsze przyjaźni się z Lee Flynnem.  Ich relacja jest trwała, ponieważ opiera się na kilku ważnych zasadach. Członkowie rodziny przyjaciela są poza zasięgiem, jeśli chodzi o flirt lub głębsze uczucia. Niestety dla Elle wlicza się w to również starszy brat jej kolegi – Noah."



#6 Do wszystkich chłopców, których kochałam 



"Gdy listy miłosne, które Lara Jean pisała w sekrecie do wszystkich pięciu chłopców, w których była zakochana, zostają nagle wysłane do adresatów, jej dotąd wyimaginowane życie uczuciowe zostaje wywrócone do góry nogami."


Jest to nowość, którą oglądałam przynajmniej 3 razy. Historia jest dość zwykła i stereotypowa, ale może przypadnie Wam do gustu.

---


Jeśli macie więcej czasu to fajnie jest sobie zrobić maraton →


#7 Harry Potter

Znalezione obrazy dla zapytania harry potter tapety


Gdy byłam młodsza to nigdy nie lubiłam filmów z tej serii. Wydawały mi się bardzo wymyślne, a nawet straszne w niektórych momentach. Jednak nigdy nie pooglądałam ich od początku do końca. Zmieniło się to 2 lata temu i szczerze to zakochałam się w tym świecie i w tej serii. To była dla mnie mała lekcja, że jednak nie warto oceniać książki po okładce. Jeśli mamy czas to dobrze jest się upewnić, czy rzeczywiście dana rzecz, dany film nam się może nie spodobać


#8 Filmy z cyklu Marvel Cinematic Universe

Znalezione obrazy dla zapytania filmy z uniwersum marvela

Zawsze oglądałam te filmy na wyrywki. Potem miałam w głowie pełno pytań: skąd? jak? dlaczego? Dlatego warto pooglądać je od początku, w dobrej kolejności, żeby wszystko zrozumieć. Cykl liczy ok. 18, które mogą zająć nam trochę czasu. Sama dziś pooglądałam rano pierwszą część Iron Man.


---


#9 Cuda z nieba


"Cierpiąca na rzadką chorobę zaburzenia trawienia dziesięcioletnia dziewczynka ulega groźnemu wypadkowi. Niespodziewanie po tym wydarzeniu dochodzi do jej cudownego uzdrowienia. "



#10 Więzień Labiryntu 



Nastoletni Thomas zostaje uwięziony w tajemniczym labiryncie, z którego próbuje się wydostać.  
Kolejne części to Więzień Labiryntu: Próby ognia i Więzień Labiryntu: Lek na śmierć 


#11 Deadpool 



Były żołnierz oddziałów specjalnych zostaje poddany niebezpiecznemu eksperymentowi. Niebawem uwalnia swoje alter ego i rozpoczyna polowanie na człowieka, który niemal zniszczył jego życie.

 Jakiś czas temu wyszła też druga część. 

---

To byłoby na tyle z moich propozycji. Jak pewnie zauważyliście kilka z nich jest o podobnej tematyce.  Mam nadzieję, że taki post się komuś przyda.
Napiszcie co myślicie o takiej formie.
Pozdrawiam

Anonimowa

10 komentarzy:

  1. Harry Potter to zdecydowanie mój ulubieniec z tej listy! Kissing Booth zaczęłam oglądać, ale kompletnie mi nie podszedł :(

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Deadpool jakoś mnie nie zachwycił, Harry Potter klasyka oczywiście. Bardzo byłam zadowolona z Więźnia Labiryntu. Za to za 6 muszę się chyba koniecznie wziąć :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam tylko Harrego Pottera. Zainteresował mnie Umysł w ogniu.
    Pozdrawiam!
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umysł w ogniu to naprawdę ciekawy film, przedstawiający prawdziwą historię. Pozdrawiam !

      Usuń
  4. Oglądałam tylko The Kissing Booth ^^ Super film!
    Pozdrawiam ^^ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super że można znależć takie blogi ! napewno skorzystam z propozycji, bo szukałam filmu na wieczór :*
    Cudne zdjęcia <3

    Jestem nowa :( https://clickastris.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że takie posty są przydatne :) Pozdrawiam !

      Usuń

*Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!-to dla mnie wielka motywacja.
*Pamiętajcie o linku do waszego bloga-na pewno zajrzę.
*Jeśli mój blog ci się spodobał- zaobserwuj.

Copyright © 2014 Świat Anonima , Blogger