#7 Common

Hejo !

Jak Wam minął poprzedni tydzień?  A jak zaczęliście obecny?
Osobiście niezbyt dobrze, ponieważ zawitała do mnie choroba, ale małymi kroczkami ją wypraszam.
Mam nadzieję, że nie zostanie ze mną na długo. Nikt pewnie nie lubi być chorym. Szczególnie kiedy za oknem świeci słońce.Maj powoli się kończy. Wraca do nas słoneczna pogoda. Za chwilę przywita nas czerwiec, a co za tym idzie, koniec roku szkolnego.
 Osobiście kończę 2 kl. i zbytnio nie spieszy mi się do 3. Wiąże się ona z dojrzalszym podejściem. W końcu musimy się jakoś przygotować do egzaminu. Mam nadzieję, że wszyscy kończący gimnazjum są zadowoleni ze swoich wyborów i dostaną się do wymarzonych szkół. 
Myśl, że będę kończyć szkołę w tym samym czasie co ósmoklasiści nie jest zbyt pocieszająca. Jednak warto mieć w sobie choć odrobinę optymizmu. Niestety trafiło na mnie i będziemy mieć trochę trudniej, ponieważ miejsc w szkołach będzie mniej, ale zawsze trzeba być dobrej myśli.

Muzyka stanowi ważną część w życiu wielu osób. Nie mogę sobie wyobrazić drogi do szkoły bez słuchawek. Ostatnio usłyszałam o Macieju Musiałowskim. Jest to muzyk i aktor, ale własnie na jego muzyce chciałabym się skupić. Ciągle męczę jego dwie piosenki i nie mogę wyjść z zachwytu. Jego wykonanie piosenki "Mamo moja" jest cudowne.




Oprócz muzyki mamy również seriale i ostatnią rzeczą o której wspomnę będzie drugi sezon 13 powodów. Obecnie jestem na 5 odcinku. Pierwszy sezon bardzo przypadł mi do gustu. Nie mogę się doczekać aż dotrę ku końcowi drugiemu. Mam nadzieję, że będzie jeszcze lepszy. Pomyślę też o jakiejś recenzji.

Miłego tygodnia 
Anonimowa 


36 komentarzy:

  1. Jej kochana, życzę Ci dużo, dużo zdrówka! Mam nadzieję, że choroba szybko Cię opuści, nikt nie lubi chorować :( Zwłaszcza kiedy zbliża się lato. Też mam nadzieję, że wszyscy zadowoleni są z przyszłych szkół, ja już swoje skończyłam :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! Oj to prawda, nikt nie lubi :/ Ale jest coraz lepiej.
      Pozdrawiam ! :*

      Usuń
  2. Zdrowia Ci życzę. :D
    Jeśli nie poszłaś rok wcześniej do szkoły, to to samo w sobie nie jest takie złe. Pomyśl o osobach, które poszły ten rok wcześniej, a i tak skończą ze swoim rocznikiem. To jest dopiero słabe.
    Nie słyszałam nigdy o tym wykonawcy.

    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Co do tego masz całkowitą rację. Wykonawcę bardzo polecam, przynajmniej dla tych dwóch piosenek.
      Pozdrawiam !

      Usuń
  3. Ja na szczęście już mam z głowy wybór liceum :) Powrotu do zdrowia ci życzę :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Mam nadzieję, że okaże się słuszny. Na pewno zajrzę.

      Usuń
  4. No to szybciutko wracaj do zdrowia. O muzyku,o którym wspomniałaś nie słyszałam, ale jego imię i nazwisko zostało zapisane w notesie "Obczaj to".
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Mam nadzieję, że jak najszybciej go posłuchasz. Jeśli tak to daj znać co myślisz. Pozdrawiam !

      Usuń
  5. Mi tydzień po tygodniu mija bardzo ale to bardzo aktywnie :( Czasami nawet nie mam czasu na wszystkie rzeczy i musze wybierac :(
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie masz czasu na wszystko, ale aktywność jest zdecydowanie lepsza od jakiegokolwiek lenistwa i nic nie robienia. Z chęcią zajrzę.
      Pozdrawiam !

      Usuń
  6. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia ^^ Zgadzam się z Tobą, że zawsze warto być dobrej myśli ;) Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie tydzień w porządku :D Tobie życzę zdrowia ;-)
    PS: Fajną masz koszulkę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. No ja ten tydzień zaczęłam zakończeniem matur :D
    Miejmy nadzieję że poszły dobrze :D
    Życzę zdrowia :D

    Zapraszam :D odwdzięczam się za obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. adorei seu post
    bem interessante <3

    https://dosedeestrela.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już tylko czekam na wakacje. Nie martw się o szkołę średnią, jak twoim celem będzie dostanie się do niej i będziesz podążać za tym celem, to go osiągniesz i nie ważne będzie ile chętnych będzie do danej szkoły na dany profil. :)

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ! Z reguły martwimy się o wiele spraw, ale mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli.
      Pozdrawiam !

      Usuń
  11. U nas choroba zawitała do synka, gorączkę ma, więc nie za ciekawy jest ten tydzień dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że szybko wróci do zdrówka !

      Usuń
  12. też właśnie Julię złapała choroba, zdrówka życzymy! :)

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w zasadzie niechętnie zbliżam się do końca roku szkolnego, co może jest dość dziwne, ale jest tak, dlatego że nie chcę się się żegnać z moją obecną szkołą. Twój rocznik rzeczywiście znalazł się w bezsensownym położeniu, ale z tego, co wiem nie możecie trafić do jednej klasy z ósmoklasistami, więc po prostu powinno być więcej oddziałów, żeby każdy miał równe szanse.
    Wracaj szybko do zdrowia!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Niestety, ale rozstania nie są łatwe. Na pewno o niej nie zapomnisz, a szczególnie o wyjątkowych ludziach, których tam spotkałaś.
      Pozdrawiam !

      Usuń
  14. Hope you're already feeling better! Great post!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Poradzisz sobie! :D Ja po wakacjach idę do 2 klasy liceum i również się obawiam.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja to już konczę licencjat i jednego czego się boje to tego, że nigdy nie skończe pisać pracy XD

    Zapraszam!
    mój blog
    mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  17. Też się muszę wziąć w końcu za 2 sezon 13 powodów ;)

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja właśnie kończę pierwszy rok studiów i niestety teraz zupełnie nie mam na nic czasu, a blog poszedł lekko w odstawkę;( mimo to staram się tu być regularnie jak tylko mogę!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem ciężko jest wszystko połączyć, ale to zrozumiałe.
      Pozdrawiam !

      Usuń
  19. Hej! Świetny post :)
    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!-to dla mnie wielka motywacja.
*Pamiętajcie o linku do waszego bloga-na pewno zajrzę.
*Jeśli mój blog ci się spodobał- zaobserwuj.

Copyright © 2014 Świat Anonima , Blogger