#10 Cześć, to ja

---
Blog umarł. Umarł na ok. miesiąc i panowało totalne spustoszenie. Jenak w tym momencie się odradza. 
---


Witam ponownie. Taak. Doskonale wiem, że systematyczność miała u mnie kolejny raz kryzys, ale znów próbuję. Próbuję wziąć się w garść, zaglądać tu częściej i przygotowywać coraz to lepsze posty. Dodatkowo robić też ciekawsze zdjęcia, żeby nie było tu tak nudno.
Nie mogłam się ostatnio zebrać do czegokolwiek. Jednak nie można marnować czasu na bezsensowne rzeczy. W końcu mamy już ostatnie tygodnie wakacji. Od września nasz czas wolny dość znacząco się zmniejszy, bo będziemy musieli skupić się na nauce. Dlatego też już powoli przestawiam się na wcześniejsze wstawanie. Ma to kilka plusów. Jednym z nich jest właśnie to, że zyskujemy kilka dodatkowych godzin.


Podczas tego miesiąca trochę się u mnie zmieniło. Takie zmiany  często wychodzą nam na dobre, więc nie można się ich bać. Czasem też trzeba trochę zaryzykować.
I również zmieniło cię troszkę na blogu, a głównie jego wygląd. Mam nadzieję, że tak jest lepiej.
Oprócz tego wciąż staram się dużo czytać, oglądać filmy i seriale, odnajdywać nową muzykę. W ten sposób zdobywam materiały, o których będę mogę w przyszłości tutaj pisać. Postanowiłam też trochę wydłużyć swoje posty. Może dzięki temu będą ciekawsze i poprawi się ich jakość. Chciałabym mieć lepsze podejście do moich zainteresowań, a szczególnie do bloga. I tym rzeczom chcę poświęcić swój czas.

---
Anonimowa 
(to akurat zostało bez zmian)

10 komentarzy:

  1. W takim razie życzę powodzenia w spełnieniu postanowień ;)
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja staram się zawsze zaplanować wczesniej post jeśli wiem ze mnie nie będzie albo zorganizować czas tak żeby mieć czas na bloga :) Powodzenia i oby tym razem można było cię gościć na dłuzej!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym również tak robić. Mam nadzieję, że mimo wszystko znajdę czas. Dziękuję !

      Usuń
  3. Systematyczność jest trudna i ciężko ją utrzymać. Czasami lepiej pisać rzadziej, zrobić sobie przerwę niż skrobać coś na szybko i byleby było. Miesiąc przerwy to nie tak dużo :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Pisanie czegokolwiek, żeby tylko było nie jest dobre.
      Pozdrawiam !

      Usuń
  4. Trzymam kciuki za zrealizowanie postanowień :D
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kompletnie nie mogę się przestawić na wcześniejsze wstawanie ;/
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety za kilka dni to będzie dla nas norma :/

      Usuń

*Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!-to dla mnie wielka motywacja.
*Pamiętajcie o linku do waszego bloga-na pewno zajrzę.
*Jeśli mój blog ci się spodobał- zaobserwuj.

Copyright © 2014 Świat Anonima , Blogger