#9 Holiday

Nieźle zawaliłam kwestię systematycznego dodawania postów na blogu. Moja wina, moja wina... ale proszę, nie krzyczcie. Lepiej cieszmy się z tego, że mamy wakacje !
---


Witam wszystkich w ten lipcowy dzień. Nie było mnie tutaj przez prawie miesiąc głównie ze względu na szkołę. Każdy pewnie rozumie. Ostatnie podciąganie ocen itd. Nie mogłam zebrać się do napisania czegokolwiek.  Jestem w gronie szczęśliwców, którym brakło jednej oceny do paska. Jednak to nic takiego. A wy jesteście zadowoleni z tego roku szkolnego?
---


Ale może zostawmy sobie tą kwestię szkoły. Bo przecież mamy wakacje i nie musimy się nią martwić.  Na początku zawiało chłodem, ale teraz pogoda jest jak najbardziej odpowiednia. A Wy macie już zaplanowane te dwa miesiące ?
Osobiście?- nie. Nigdy nie mam większych planów lub wyjazdów. Spędzam czas raczej przy serialach i książkach. W końcu trzeba wszystko nadrobić, a naprawdę mam dość spore zaległości. Oczywiście muszę też wspomnieć o tej wspaniałej rzeczy jaką jest dłuższe spanie (no chyba, że rodzina zrywa Was z łóżka z samego rana jak to czasem bywa...nie cierpię tego). Oprócz tego pełno słońca, dłuższe dni, cieplejsze noce. Zawsze nie mogę się doczekać nocy spadających gwiazd. Perseidy itd. Świetna sprawa.


Pamiętajcie, żeby wykorzystać ten 8 tygodni jak najlepiej. Tak, abyście nie musieli powiedzieć pod koniec sierpnia- "kurde, ale ja zmarnowałem ten czas".


Bawcie się, poznawajcie nowych ludzi, spotykajcie się z rodziną i ze znajomymi.
Twórzcie wspomnienia.
Niech ten czas będzie niezapomniany.
Udanych wakacji 2018
Anonimowa


2 komentarze:

  1. Cóż, ja cokolwiek bym nie robiła, mam wrażenie, że marnuję czas. Ale masz rację, trzeba cieszyć się wakacjami :)
    Udanego wypoczynku!
    My blog

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!-to dla mnie wielka motywacja.
*Pamiętajcie o linku do waszego bloga-na pewno zajrzę.
*Jeśli mój blog ci się spodobał- zaobserwuj.

Copyright © 2014 Świat Anonima , Blogger