#5 SIMPLY POST

Witam wszystkich żyjących, którzy to czytają!
Jak Wam mija maj?
 Dzisiejszy post będzie dość luźny. Opowiem trochę o tym co ostatnio się dzieje. Jednak nie nazwę tego typowymi ulubieńcami.Często (tak mi się przynajmniej wydaje...) jak nie ma wspólnego tematu to odwołujemy się do pogody. Przynajmniej jest tak w moim przypadku. Jest to taki "bezpieczny temat".  A skoro chce zacząć jakoś ten post to właśnie do pogody się odwołam. Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam jesień, deszcz i burze. Jak byłam młodsza to trochę się ich bałam, ale teraz mi one nie przeszkadzają. Niestety mamy dopiero maj i do jesieni muszę sobie jeszcze trochę poczekać. Ostatnio kilka dni z rzędu były burze. Chciałabym tak częściej... I właśnie dlatego wspominam tutaj o pogodzie. Nie jestem zwolenniczką upału. A uczucie, że się roztapiamy, gdy przekraczamy próg przy wychodzeniu z domu ? O niee..Niektórzy są zawiedzeni kiedy pada. Wtedy zostaje siedzenie w domu, ale dla mnie jest to jak najbardziej odpowiednie. Nie jestem osobą, która czeka na wakacje tylko ze względu na pogodę, ponieważ deszcz jej nie odpowiada. Oczywiście nie wspominam tutaj o temperaturze poniżej 0*C. Nie jestem zwolenniczką aż takiego zimna. Preferuje jesień kiedy jest złoto dookoła i ciepło. Deszcz odpowiedni jest właśnie teraz. Przynajmniej gdy chwilę popada nie ma wszędzie dosłownie ciapy, czyli błota.A jaka jest Wasza ulubiona pogoda?




Seriale
W sumie mam zamiar za chwilę nadrobić dwa najnowsze odcinki Riverdale. Niestety jeszcze jeden i koniec 2 sezonu. Osobiście nie wymyślam teorii kto może być BH. Chciałabym się zaskoczyć. Jak dla mnie w 2 sezonie dzieje się o wiele więcej. Trochę z nim popłynęli- wątki, fabuła itd. ale to nadaje mu inności. Czymś się wyróżnia.
Drugim serialem, który ostatnio oglądałam było  The 100 ( czy ktoś jeszcze oprócz mnie czyta to "de sto" ? ). Niedawno wyszedł długo przeze mnie wyczekiwany 5 sezon. Niestety jestem dopiero po pierwszym odcinku, ale spokojnie. Wszystko nadrobię.
A o 3 tylko wspomnę. Będzie to polski serial Diagnoza. Sama nie wierzę w to, że polski serial może mi się tak spodobać

Odnośnie filmów to niestety nie pooglądałam ostatnio nic nowego. W jeden dzień powróciłam tylko do Harrego Pottera, ale każdy wie co tam się dzieje.




Muzyka
Ostatnio wpadły mi w ucho cztery piosenki, które cały czas męczę w kółko. Nie są zbytnio utrzymane w jednym gatunku, ale jak kiedyś pisałam- nie ograniczam się w kwestii muzyki.





Oprócz tego słuchałam:
The score-Oh my mind
RKCB- Elevated
Echosmith- Over My Head
Sigrid- High Five i Strangers
Imagine Dragons- I Don't Know Why i Roots
Jason Derulo-Colors
MaJLo- The Bird's Song, Lullaby, Growing up

I to chyba na tyle. Nie będę wspominać o szkole i kogoś bardziej stresować, że już jest prawie połowa maja. Tak, ten wspaniały okres poprawiania ocen, poprawiania wszystkiego...  Sama staram się o czerwony pasek i próbuje wybrnąć z każdego przedmiotu. Bo przecież każda ocena ma tutaj znaczenie. A szczególnie dla osób, które idą do szkół średnich itd. Jestem w gronie tych "szczęściarzy" , którzy będą przez to przechodzić dopiero za rok,
 a do tych samych szkół będzie 2x więcej kandydatów. Ale patrząc na to z drugiej strony już za kilka tygodni wakacje. Macie już jakieś konkretne plany? Osobiście spędzę je pewnie z książkami, aparatem i rowerem jak co roku, ale niczego nie zakładam. 

Anonimowa

5 komentarzy:

  1. Też uwielbiam jesień! Ale tylko tą cieplejszą i złotą, wtedy jest najpiękniej *_*
    Na wakacje nie mam zbyt planów... coś na zasadzie wyjazd daleko do przyjaciółki, za którą tęsknię i hmm targanie po Polsce chłopaka bo nie chcę w domu siedzieć xD
    Pozdrawiam :)

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię wszystkie pory roku :) A z pogodą to zależy od mojego humoru.
    Ja wakacje spędzam w podobny do Ciebie sposób. Może gdzieś pojadę z rodzicami, ale jeszcze nie mam konkretnych planów.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mogę doczekać się kolejnego odcinka Riverdale i ubolewam nad tym, że to już koniec sezonu. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale nic nie trwa wiecznie. Pozdrawiam !

      Usuń

*Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!-to dla mnie wielka motywacja.
*Pamiętajcie o linku do waszego bloga-na pewno zajrzę.
*Jeśli mój blog ci się spodobał- zaobserwuj.

Copyright © 2014 Świat Anonima , Blogger