#6 MAY

Hej!
.
.
Witam wszystkich w kolejnym poście. Właśnie znalazłam chwilę i postanowiłam coś tutaj dodać. 
Będzie to wiosenny i luźny post. Mam nadzieję, że się Wam spodoba. 

Mamy już połowę maja. Zima i temperatura poniżej 0*C jest już za nami i to bardzo daleko. 
 Dzięki -na ogół- ładnej pogodzie mamy większe możliwości. Częściej możemy wychodzić na zewnątrz, spotykać się ze znajomymi, spędzać milej czas... Nie odstrasza nas ten widok śniegu zza okna, gdzie od razu postanawiamy, że znów kolejny dzień spędzimy przed telewizorem, telefonem czy komputerem. Nie mamy ciekawszego pomysłu. Idziemy jakby na łatwiznę. 
A gdzie nasza kreatywność ? 
 Jednak koniec z wymówkami i pretekstami. Sama wiem, że odechciewa się wszystkiego jeśli jest zimno i nieprzyjemnie. Moim zdaniem tak sobie wmawiamy i wmawiamy, że ucieka nam sporo czasu. 

MOŻEMY WIĘCEJ


 Musimy się wzajemnie zmotywować do działania i właśnie, obudzić.



KONIEC LENISTWA 

Mnie osobiście zmotywowało to, że mam nowego psa. Dlatego w większości wychodzę na zewnątrz, ponieważ pies to obowiązki- spacery itd. Pamiętajcie, że rok to 12 pięknych miesięcy. Każda pora ma swój urok. Nie tylko teraz mamy zacząć coś robić.  A wy macie coś takiego co Was motywuje?
Dzięki temu dostrzegłam ile rzeczy można zrobić bez internetu i telefonu.  Jednak żyjemy w XXI w., ale czy telefon jest nam potrzebny przy spotkaniu z przyjacielem, podczas spaceru z psem?
 Chcę tylko zwrócić uwagę na niedocenianie tego co jest dookoła nas. Można powiedzieć, że sama zmieniłam się pod tym względem i wcale tego nie żałuję. Czasem dobrze jest odciąć się od tego wszystkiego, wyjść z domu, znaleźć jakieś swoje ulubione miejsce i po prostu odpocząć. Jeśli macie ochotę coś zrobić to po prostu to zróbcie. Nie zastanawiajcie się zbyt wiele. To kolejna wiosna w naszym życiu..Będzie ich  jeszcze wiele, ale przeżywajmy każdy dzień jak najlepiej, żebyśmy nie musieli niczego żałować.  Wykorzystujmy to co mamy i otrzymujemy . Możemy przecież wszystko. Wystarczy, że będziemy chcieć.



A na koniec kilka cytatów.
.
.
.

Aby przebyć tysiąc mil, trzeba zrobić pierwszy krok.


Rób to, co uważasz za stosowne. I tak zawsze znajdzie się ktoś, kto uważa inaczej…


W życiu nie chodzi o czekanie aż burza minie. Chodzi o to, by nauczyć się tańczyć w deszczu


Mam nadzieję, że spodobał się Wam taki post i nie był zbyt nudny. Co sądzicie o tym temacie?Dziękuję wszystkim za komentarze. Zapraszam także do "Photography" gdzie znajdziecie co jakiś czas moje nowe zdjęcia.

Anonimowa




14 komentarzy:

  1. Wspaniały, bardzo inspirujący i motywujący post! Wszystko o czym piszesz jest prawdą i zgadzam się z twoimi słowami w 100% Jeżeli o mnie chodzi, jestem bardzo energiczna bez względu na porę roku, ale latem mam więcej możliwości, jeżeli chodzi np. o wpisy bo zdjęcia, bo mogę tworzyć stylizacje, bo natura rozkwita, bo festiwale, festyny i inne imprezy okolicznościowe czy eventy :) Dlatego kocham lato!
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero podczas wiosny nabieram więcej siły i motywacji do działania. Teraz trochę czasu mi brakuję bo przeprowadzka swoje zrobiła i wszystko porządkuję przez co na przyjemności nie mam dużo czasu :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo motywujący post :) Kiedyś miałam spory problem z moim lenistwem, ale na szczęście wzięłam się w garść i mam to już za sobą.
    Słodki piesek.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak zimą dużo mniej się chce... ale możesz mieć rację, ze po prostu tak sobie wmawiamy.
    Słodziak z tego twojego pieska <3
    Cytaty bardzo inspirujące!
    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio jestem wciagnieta w wir szkoły i jakos srednio korzystam z wiosny...
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej koniec jest już nam na szczęście bliski. Pozdrawiam !

      Usuń
  6. Ale ten piesek jest uroczy!
    Szczerze, czekam już tylko na wakacje, bo nie lubię szkolnej codzienności.
    pozdrawiam, mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!-to dla mnie wielka motywacja.
*Pamiętajcie o linku do waszego bloga-na pewno zajrzę.
*Jeśli mój blog ci się spodobał- zaobserwuj.

Copyright © 2014 Świat Anonima , Blogger