#4 RETURN

Hejo!
Mam nadzieję, że jest tu jeszcze jakaś żywa dusza. Jeśli to czytasz to gratuluję przetrwania. Dawno mnie tu nie było. Oj dawno... Może nie będę się tłumaczyć i używać wymówek. Zawaliłam na samym początku ale ej ! każdy ma drugą szansę. Oczekuję wybaczenia. Czwarty post...no nieźle.. 
Let's start.

Post jest w sumie po to, żeby ogarnąć kilka spraw związanych z tym blogiem.
 Nie wiem co tu się będzie działo i jak często. Jednak za niedługo są wakacje i na pewno będą większe możliwości. Ogólnie przez ten cały czas skupiłam się bardziej na fotografii i chce też kontynuować ten temat tutaj. Wciąż nałogowo oglądam seriale, a muzyka mnie nie opuszcza. W sumie to nie wiem w jaki rodzaj postów mam iść. Nie chce też, żeby to był tylko suchy tekst. Chodzi mi o urozmaicenie tego wszystkiego moimi zdjęciami. Myślę, że to dość dobry pomysł. 
Mogłabym też pisać recenzje, ale zależy czy ktoś chciałby je czytać..( Dajcie znać 😉)


Pozwoliłam sobie poprawić wcześniejsze, aby były bardziej teraźniejsze i ogólnie nie odbiegały stylem pisania. 
Za niedługo wrócę już z jakimś bardziej sensownym postem. Mam nadzieję, że tym razem blog będzie się rozwijał, będzie Was tu coraz więcej i też, że podołam. 

Anonimowa


5 komentarzy:

  1. Ja też na początku prowadzenia mojego bloga miałam naprawdę długą przerwę. Raz na jakiś czas coś dodawałam. Ale teraz jestem i staram się dodawać wpisy regularnie. Początki niestety bywają trudne.
    Powodzenia w dalszym blogowaniu :) Chętnie będę tutaj zaglądać, dlatego dołączam do obserwatorów. Jeśli spodoba Ci się mój blog, to zapraszam także do zaobserwowania.
    Pozdrawiam!
    My blog
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  2. Systematyczność to jest największy problem dla mnie, ale staram się jej uczyć cały czas i czasem chociaż zmuszam się do pisania posta to go piszę:)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie muszę się jej nauczyć, dzięki za komentarz !

      Usuń
  3. Początki zawsze są trudne. Mam nadzieję, ze przetrwasz. Wszystkiego dobrego!

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!-to dla mnie wielka motywacja.
*Pamiętajcie o linku do waszego bloga-na pewno zajrzę.
*Jeśli mój blog ci się spodobał- zaobserwuj.

Copyright © 2014 Świat Anonima , Blogger