#3 STRANGER THINGS

Hej!
Tak, witam wszystkich po króciutkiej przerwie. Wiąże się ona ze szkołą i z dokończeniem pewnej rzeczy. Mówię tutaj o pooglądaniu pierwszego sezonu Stranger Things ! :) 
Usłyszałam o tym serialu, gdy wyszedł już 2 sezon, więc postanowiłam się zebrać i jak najszybciej zobaczyć co inni w tym widzą. Ogólnie słyszałam pozytywne opinie . Jeśli ktoś z Was nie oglądał  tego serialu, a ma taki zamiar to spokojnie-post nie zawiera spojlerów.
Może zabierzmy się za to-co to w ogóle jest Stranger Things?


Jego premiera odbyła się ponad rok temu. Pierwszy sezon zawiera 8 odcinków, które trwają ok. 40-50 minut. Wszystko rozgrywa się w latach 80. Historia opowiada o chłopcu, który pewnego dnia znika. Nikt nie wie co jest tego przyczyną. Poza tym w mieście zaczynają dziać się dziwne rzeczy. Will przyjaźni się z trzema chłopcami, którzy postanawiają wziąć sprawę w swoje ręce i go odszukać. Moim zdaniem aktorzy wykonali kawał świetnej roboty. Myślałam na początku, że jest to kolejny serial, o którym każdy mówi, a tak naprawdę nie dzieje się w nim nic ciekawego. Jednak ocenianie książki po okładce nie było najlepszym pomysłem . Szczerze to jest coś w tej historii, że chcielibyśmy ją poznać całą podczas trwania jednego odcinka. I to bardzo dobrze. Serial powinien sprawiać, że nie chcemy przestawać go oglądać. Nie miałam pojęcia, że Stranger Things tak bardzo mi się spodoba. Możliwe, że każdy znajdzie w nim coś dla siebie. Mamy tam odrobinę romantyzmu, komedii, fantastyki i trochę zagadek. Kłaniam się nisko za wybranie do tego takiej muzyki, która genialnie nadaje klimat odcinkom. Moją ulubioną postacią jest Mike-jeden z przyjaciół zaginionego chłopaka. Jego zachowanie i sam sposób bycia najbardziej mi się podoba. Choć Dustin rozwala swoim humorem. (Kto oglądał zrozumie o czym w ogóle piszę ...)


Jeśli szukacie jakiś ciekawych tapet, nie tylko ze Stranger Things,  ale i z innych seriali to poszukajcie w aplikacji Pinterest. Na pewno znajdziecie tam coś fajnego.
Chciałabym również podziękować wszystkim za ciekawe i miłe komentarze. Jeśli macie jakieś pytania to również możecie je zadawać tam na dole :)

Mam nadzieję, że posty będą pojawiać się teraz częściej . Ja zabieram się za 2 sezon a Wy ? 
Anonimowa °


1 komentarz:

  1. Your blog is so cool ! I love Stranger Things,too! xx

    Would you like to follow each other? If yes, please follow me on the both of my blogs and let me know in the comments of my newest posts so I can follow you ASAP.

    Have a great day!

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!-to dla mnie wielka motywacja.
*Pamiętajcie o linku do waszego bloga-na pewno zajrzę.
*Jeśli mój blog ci się spodobał- zaobserwuj.

Copyright © 2014 Świat Anonima , Blogger