#13 Autumn


 Mamy tą naszą piękną, złotą jesień.

Mimo, że pogoda płata nam teraz figle i potrafi się zmieniać milion razy w ciągu jednego dnia to jesień jest zdecydowanie moją ulubioną porą roku. Dni będą stawały się coraz krótsze, będzie coraz zimniej, jednak to wszystko tworzy swój własny, odrębny klimat w ciągu roku. Ten czas, jak również wielu osobom, kojarzy mi się z dużą ilością książek, porcji kakao, seriali i filmów oglądanych z najbliższymi. A to wszytko oczywiście pod cieplutkim kocem.




Przyrodę ogarnia jesień i jesiennie robi się we mnie i wokół mnie.
Johann Wolfgang von Goethe, „Cierpienia młodego Wertera”




Dla mnie to również świetna okazja, aby zrobić kilka zdjęć. W kwestii fotografii jestem całkowitym amatorem i małymi kroczkami dopiero zdobywam jakąkolwiek wiedzę w tym temacie. Mimo to trzeba zawsze próbować, a ja postaram się dobrze wykorzystać ten czas. Mam nadzieję, że tegoroczna jesień nie będzie tylko szara i ponura. Liczę na dużo ciepłych, słonecznych dni. Nie wspominając już o kolorowych liściach spadających z drzew.













Dobrym pomysłem jest również zaktualizowanie swojej tapety na telefonie. Wprawimy się jeszcze bardziej w ten jesienny klimat. Możecie również ustawić od razu taką z kalendarzem, jeśli ten zwykły wam się znudził. Pinterest na pewno okaże się pomocny w tym przypadku.



a-suicide-warrior: “☔ en We Heart It - http://weheartit.com/entry/257062671 ”



September 2018 Wallpaper calendar iPhone
Autumn phone wallpaper



W przyszłości postaram się przygotować dla was kilka pozycji idealnie wpasowujących się w ten czas.
A jaka jest wasza ulubiona pora roku ?

Anonimowa


16 komentarzy:

  1. Bardzo lubię jesień, jest piękna i inspirująca ale moją ulubioną porą roku
    jest lato :) nienawidzę mrozów i aż boję się pomyśleć co to będzie jak
    przyjdzie zima :D
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie zawsze wszystko idzie ze sobą w parze, ale mam nadzieję, że czeka nas jeszcze kilka ciepłych, jesiennych dni. Pozdrawiam ! :*

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia.
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jesień, a zdjęcia z Pinteresta jeszcze bardziej pogłębiają moją miłość do niej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Za jesienią nie przepadam, aczkolwiek ma czasami swój urok :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Your hair color looks amazing!
    I`m your new subscriber in GFC
    Follow back? Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  6. Z mojego punktu widzenia Twoje zdjęcia wcale nie wyszły amatorsko! Naprawdę jestem pod wielkim wrażeniem :) Ale no fotografem nie jestem, więc nie ocenie profesjonalnie... :/
    Jesień ma swój urok, ale zimnota troszkę go psuje :/ Ale Ty przynajmniej będziesz miała pole do popisu, jeśli chodzi o zdjęcia :)
    Czy ten kolaż zdjęć także jest Twój?
    Ja jednak wolę mieć normalną tapetę niż np. kalendarz ;)
    Uwielbiam lato!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam jesień a zdjęcia są cudowne
    Jeszcze pytanie to twój kolaż ?
    Ja lubię taką normalną tapete z wersja kalendarzową sie nie dogadujemy :)

    https://pauliica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jesień uwielbiam tylko za gruube swetry i klimat w pokoju, bo w tym czasie odpalam masę świec <3

    Zaobserwowałam, zapraszam do mnie ;) Miło mi będzie jak skomentujesz i również zostaniesz ze mną dłużej ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo lubie jesień mimo zmiennych pogód :) Świetne zdjęcia! Dodaję Twój blog do obserwowanych, zapraszam również na mój, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię jesieni.. wolę zdecydowanie lato. Ładne zdjęcia ! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia, kocham jesień za te kolory <3

    Zapraszam do siebie: https://zyciowy-kogel-mogel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesień nas wyjątkowo rozpieszcza w tym roku :)

    Zapraszam!
    mój blog
    mój instagram

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!-to dla mnie wielka motywacja.
*Pamiętajcie o linku do waszego bloga-na pewno zajrzę.
*Jeśli mój blog ci się spodobał- zaobserwuj.

Copyright © 2014 Świat Anonima , Blogger